Pentru Facturare si Gestiune recomandam Smart Bill. Incerci GRATUIT!

Dispozitia de livrare este un document pentru eliberarea din magazie a produselor, marfurilor sau a altor valori materiale destinate vanzarii, celor transmise pentru prelucrare la terti, a celor aflate in custodie sau spre pastrare.
Dispoziţia de livrare serveşte ca:
– document pentru eliberarea din magazie a produselor, mărfurilor sau a altor valori materiale destinate vânzării, a bunurilor cedate cu titlu gratuit sau acordate pentru stimularea vânzării, după caz;
– document justificativ de scădere din gestiunea magaziei predătoare;- document de bază pentru întocmirea avizului de însoţire a mărfii sau a facturii, după caz;
– document justificativ de înregistrare în contabilitate.
Se intocmeste in doua
exemplare de catre serviciul desfacere.
Desi legislatia nu prevede
un circuit anume, in practica circula:
– la magazie, pentru eliberarea produselor,
marfurilor sau altor valori materiale si pentru inregistrarea in evidenta
magaziei, semnandu-se de catre gestionarul predator pentru cantitatile livrate
– la compartimentul desfacere, pentru
inregistrarea cantitatilor livrate in evidentele acestuia si pentru intocmirea
avizului de insotire a marfii sau facturii.
Se arhiveaza:
– la magazie
– la compartimentul desfacere
Model formular conform O 2634/2015 :
